سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

سبک من

نوشته های شخصی ملهم از احساسات و تفکراتم

خبرچین بدبخت هیزم کش است

تقریبا از فضولی و خبرچینی متنفرم! اینکه یه نفر بخواد یه طرق مختلف سر از کار بقیه در بیاره برام اصلا قابل قبول نیست و این طور به نظرم میاد که اون فرد دچار نوعی کمبود هست و فکر میکنه این اطلاعات بهش قدرتی میده که اون کمبود را جبران میکنه. حالا از این صفت که بگذریم از آدمایی که این اطلاعات را همه جا پخش میکنن واقعا بیزار میشم. این موضوع با اینکه کسی رفتارهای آدما را تحلیل کنه برام کاملا دو موضوع متفاوته. به هر حال به نظرم من خبرچینی از رذایل بزرگ اخلاقیه و آدمایی با این صفت را خیلی کم میتونم تحمل کنم.

خیلی نزدیک، خیلی دور

همیشه انتخاب دوست برام یه فرآیند پیچیده و دقیق بوده. در واقع دوستانم را با وسواس خاصی انتخاب می کنم و دوستی های نیم بند را اصلا دوست ندارم. سعی می کنم برای دوستام به صورت آشکار و نهان وقت بذارم و بتونم براشون مفید باشم. تعداد دوستام اصلا زیاد نیست و با اطمینان می تونم بگم همشون آدمهای جالبی در نوع خودشون هستند. همشون بچه های با استعداد و تحصیلکرده و با صفات اخلاقی خوب هستند ولی زیاد شبیه هم نیستند! در واقع فلسفهاشون برای زندگی خیلی متفاوته. این موضوع باعث شده که افراد این گروه دوستی ازحدی به هم نزدیک تر نشن. در واقع مرزهای دوستام را خیلی وقتها دیدم. همچنین ظاهرا نمیتونیم به طور مداوم همدیگه را به مدت طولانی تحمل کنیم! به همین دلیل مسافرت هایی که خیلی به دل من بچسبه با هم نرفتیم. همیشه دلخوری هایی بوده که باعث کم شدن لذت با هم بودن شده. در کل میتونیم بگم که یه گروه دوستی پیچیده دارم! در مورد دوستام بعدا بیشتر خواهم نوشت.

مسافرت

علاقه خیلی زیادی به مسافرت دارم. تقریبا به همه نوع مسافرتی علاقه مندم و لی علاقه ویژم طبیعت گردیه. طبیعت گردی از نوعی که با راهپیمایی و یا کوه پیمایی همراه باشه. در چند سال گدشته با آدم های زیادی مسافرت رفتم و خیلی لحظات عالی را از این بابت گذروندم. اخیرا هم با چند نفر آدم پا کار یه گروه شدیم که فعلا ۴، ۵ برنامه رفتیم که همش خیلی خوش گذشته . تمرکزمون بیشتر برنامه های کوهنوردیه و من واقعا از فتح قله لذت می برم .

بود آیا که در میکده ها بگشایند ...

از شهریور پارسال نه اتفاق ناامید کننده افتاده ... نه اتفاقی که انتظار زیادی ازشون داشتم ... لحظات سختی بودن ... امیدوارم در ادامه اوضاع بهتر بشه